استقبال عکاسان از دومین تور عکاسی جشنواره بین المللی عکس برج میلاد بازگشت Back
دومین تور عکاسی برج میلاد برای دانشجویان و هنرآموزان رشته عکاسی برگزار و شرکت کنندگان ضمن بازدید از برج میلاد از بخش های مختلف یادمان ملی ایرانیان عکاسی کردند.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، دومین  تور عکاسی از بخش های مختلف ششمین برج مخابراتی دنیا به منظور تکمیل عکس های شرکت کنندگان در مسابقه برگزار و استقبال عکاسان از این دوره تور نسبت به نخستین تور عکاسی بسیار بیشتر بود.
عکاسان دردومین تور دانشجویان از بخش های مختلف شامل سازه، معماری داخلی و منحصر به فرد برج میلاد و فضای عمومی فریم به فریم عکاسی کردند.
آیین اختتامیه دومین دوره این جشنواره اول مهرماه برگزار می شود و مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور ماه است و با توجه به استقبال خوب هنرمندان از جشنواره و همچنین  به دلیل برنامه ریزی های صورت گرفته مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، دبیرخانه دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران از 28 تیرماه کار خود را شروع کرده است و علاقه مندان می توانند تا 15 شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بخش روابط عمومی و فرهنگی برج میلاد ارسال کرده و یا متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند فایل آثار خود را  تنها در سایت www.miladfestival.ir بارگذاری کنند.
تاریخ خبر:  1395/06/07