ارسال بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره عکس/ مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور ماه بازگشت Back

استقبال شرکت کنندگان از دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران بسیار زیاد بوده است و براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره تاکنون بیش از 4 هزار اثر در بخش داخلی و خارجی شرکت کرده اند که در میان این آثار، عکس هایی از عکاسان بنام ایرانی و خارجی نیز دیده می شود.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران،  استقبال از این دوره از جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران هم در بخش داخلی و هم در بخش بین الملل بسیار زیاد بوده است و حجم آثار ارسالی فراتر از برنامه ریزی های پیش بینی شده بود.
بسیاری از علاقه مندان از استان های مختلف کشور همزمان با سفر به تهران و بازدید از برج میلاد تهران، عکس های خود را با برج میلاد تهران برای ما ارسال  کرده اند، بگونه ای که از بسیاری از شهرهای دور جنوبی و شمالی کشور نیز آثار منحصر به فردی به دبیرخانه ارسال شده است.
با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان از این دوره از جشنواره ، متقاضیان می بایست برای حضور در آیین اختتامیه ثبت نام کنند. لذا درخواست می شود تمام شرکت کنندگانی که مایل به حضور در مراسم اختتامیه دومین  جشنواره عکس برج میلاد تهران هستند، به سایت جشنواره به نشانی www.miladfestival.ir  در بخش "شرکت در اختتامیه" ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است که تاریخ اعلام شده برای ارسال آثار با توجه به زمان محدود داوری به هیچ عنوان تمدید نمی شود و علاقه مندان تا 15 شهریور ماه می توانند آثار خود  را به دبیرخانه دومین جشنواره عکس برج میلاد تهران ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، دبیرخانه دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران از 28 تیرماه کار خود را شروع کرده است و علاقه مندان می توانند تا 15 شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بخش روابط عمومی و فرهنگی برج میلاد ارسال کرده و یا متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند فایل آثار خود را  تنها در سایت www.miladfestival.ir بارگذاری کنند.

تاریخ خبر:  1395/06/13