مسعود فروتن پیشنهاد داد:آثار راه یافته به جشنواره عکس برج میلاد در سطح شهر نمایش داده شود بازگشت Back
نویسنده، کارگردان سینما و تلویزیون با بیان اینکه دیده شدن آثار هنرمندان توسط عموم مردم کاری پسندیده در سطح جامعه است، گفت: جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران فرصتی است تا هنر عکاسان نسبت به یک اثر معماری منحصر به فرد  که هر روز در حال مشاهده آن هستیم، توسط شهروندان دیده شود و بهتر است که آثار برگزیده در بیلبوردهای شهر به نمایش گذاشته شود.
 
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران،  مسعود فروتن در حاشیه برپایی جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با بیان این مطلب افزود: برج میلاد تهران اثر معماری و یادمانی برای شهروندان است و باید از طرق مختلف سعی در شناساندن کاربردهای این اثر کرد.
 
وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران گفت: برگزاری جشنواره و توجه به هنرمندان و دیده شدن آثار آنها توسط عموم مردم همه به هنرمند کمک می کند و هم منجر به ارتقای فرهنگی شهروندان می شود و چشم آنها به دین آثار هنری در دل شهر عادت می کند.
 
فروتن با بیان اینکه یکی از کارهای زیبای شهرداری تهران تبدیل کردن شهر به گالری و نمایش آثار هنرمندان مختلف در بیلبوردهای شهر بود، تصریح کرد: جشنواره عکس برج میلاد تهران نیز می تواند چنین امکانی را در بخش هایی از شهر ایجاد کند تا آثار خلق شده عکاسان از یادمان ملی ایرانیان در سطح گسترده تری دیده شود. قطعاً آثار برگزیده و راه یافته به این جشنواره نباید پس از مدتی آرشیو شود، بلکه باید نگاه هنرمندان عکاسان نسبت به این اثر معماری منحصر به فرد در معرض دید عموم قرار گیرد و همه مردم با کاربری ها و ظرفیت های برج میلاد تهران در قسمت های مختلف آشنا شوند.
 
این هنرمند با بیان اینکه برج میلاد تنها به سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد و یا برگزاری جشنواره ها در محوطه خلاصه نمی شود، تصریح کرد: در چند بار بازدید از برج میلاد تهران متوجه بسیاری از کاربری های این اثر شده که متاسفانه مردم با آن چندان آشنا نیستند و به محض ورود به برج دوست دارند با بدنه برج میلاد عکس یادگاری بگیرند در حالیکه در گوشه گوشه این سازه، معماری خاص و ویژه ای بکار رفته است که بسیار دیدنی است که باید با نگاه هنرمندانه عکاسان در قاب دوربین ثبت شود.
 
وی ادامه داد: همچنین بسیاری سالن های فرعی در برج میلاد وجود دارد که امکان اجرای تئاترهای مختلف و یا برپایی نمایشگاه های هنری است. و باید رفت و آمد هنرمندان به این مجموعه عظیم و گسترده بیشتر شود.
تاریخ خبر:  1395/05/18