برگزاری رویدادی همچون جشنواره عکس برج میلاد ضرورت امروز پایتخت است بازگشت Back
علی درستکار مجری و فعال فرهنگی با استقبال از برگزاری جشنواره عکس برج میلاد تهران گفت: برگزاری رویدادهای مختلف هنری در مکانی همچون برج میلاد تهران امروز دیگر به یکی از ضرورت های پایتخت تبدیل شده است و با توجه به خاص بودن برج میلاد، برگزاری رویدادهای هنری و فرهنگی منجر به تغییر نگاه شهروندان نسبت به آثار هنری می شود.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، علی درستکار در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با بیان این مطلب افزود:برگزاری رویدادی همچون جشنواره عکس برج میلاد حاکی از این است که مدیریت این مجموعه به خوبی اهمیت تصویر و تاثیر آن روی مخاطب را درک کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم دنیا تنها با دیدن یک عکس خوب و متفاوت برای یک حرکت جهانی انسان دوستانه پیش قدم می شوند، تصریح کرد:عکاسان در قرن حاضر بیان کننده دغدغه، مشکلات و خواسته های مردم دنیا هستند. برگزاری این رویدادها منجر به بیشتر دیده شدن عکاسان از یک سو و مکان شاخصی همچون برج میلاد تهران از سوی دیگر می شود.
درستکار صحبت های خود را اینگونه تکمیل کرد:این جشنواره کمک بسیار بزرگی برای دیده شدن سایر امکانات برج میلاد تهران است. در حال حاضر بیشتر مردم شهر یا برای بازدید از این مکان و یا برای حضور در جشنواره ها به مرکز همایش های برج میلاد تهران می آیند، این در حالی است که برج میلاد تهران صاحب یک معماری منحصر به فرد است که احتیاج به دیده شدن دارد. همچنین امکاناتی همچون سالن سینما،دلفیناریوم، فضای باز محوطه و ... نیز وجود دارد که باید همه اینها در قالب عکس های خوب با نگاه متفاوت عکاس نه تنها در برج میلاد تهران بلکه در سطح شهر تهران دیده شود.
تاریخ خبر:  1395/06/06